Vores leveringsservice i Danmark

Leveringsservice

Hos Dermarome vil vi naturligvis gerne, at alle vores leverancer til vores partners går så smidigt og hurtigt som muligt.      Vi har derfor en leveringsaftale med distributionsfirmaet Bring i Danmark, som sørger for at vores partners i Danmark får deres varer.

Bring har to forskellige services, som vi gerne vil gøre dig opmærksom på.

  1. SMS-advisering: Hvis din pakke ikke er kommet frem, eller har det ikke været muligt for Bring at levere pakken, vil Bring gerne informere dig om dette via SMS. Vil du gerne have denne service, skal du informere Dermarome DKs Kundeservice. 
  2. Flex Delivery: Flex Delivery giver Bring mulighed for at stille din pakke et andet sted, hvis din butik f.eks. har lukket eller butikken har lukket ved frokosttid. Vil du gerne benytte dig af denne service, skal du også informere Dermarome DKs Kundeservice. Og du skal oplyse om, hvor pakket i stedet må placeres. Vær opmærksom på, at der ikke ydes erstatning, hvis din pakke/leverance bliver stjålet.  
 
Returforsendelser:

Ved returforsendelser skal du ringe eller maile til Dermarome DK Kundeservice og bede om en returseddel. Med retursedlen får du også en returlabel. Når du har pakket varerne i en kasse og har sat returlabelen på, skal du ringe til Bring i Danmark på tel. nr: 70 28 60 70 og bede om afhentning af dine returvarer.

Kreditfaktura udstilles når Dermarome har modtaget din returforsendelse.

 
Dermarome DK Kundeservices åbningstider og kontaktinfo.:

Åbningstider er man-fre: Kl. 09.00-16.00.

Tlf: 33 26 03 33
Mail: kundeservice@dermarome.dk

Vil du i direkte kontakt med Bring, skal du ringe til tel. nr: 70 28 60 70