NY DUFT FRA N.C.P. OLFACTIVES

502 Orange Blossom & Caramel

N.C.P. præsenterer en ny varm og delikat gourmand duft inden for Olfactive-familien Chypre - N° 502.

Dette efterår er duftmærket N.C.P. klar til at lancere endnu en duft, der kan forevige de sensoriske dufte fra varme sommeraftener. Den nye N.C.P duft nr. 502 Orange Blossom & Caramel er en varm, sød og sofistikeret duft i Chypre-familien. Denne unikke parfume er skabt omkring appelsinblomst og gourmand, som kombineres med friske frugtagtige noter af fresia samt bløde moskusnoter i en velafbalanceret duft. Ligesom de andre dufte fra N.C.P. er 502 Orange Blossom & Caramel udviklet til at være et perfekt valg til layering, samtidig med at den som enkeltstående duft har masser af karakter.

Traditionelt kan en duftformel indeholde et meget stort antal ingredienser, hvilket gør dem svære at anvende i layering. N.C.P. Olfactive dufte er skabt ved brug af meget færre ingredienser end traditionelt, for at skabe de bedste betingelser for parfumerne, der alle kan anvendes som layering dufte, mens der sørges for at opretholde kompleksitet og dybde i en hver individuel duft. 502 Orange Blossom & Caramel er ligesom alle andre dufte i N.C.P-familien en unisex duft.

N.C.P. dufte giver dig mulighed for at udtrykke dig selv baseret på, hvad der passer dig lige i momentet, efter lejlighed eller humør.

 

N° 502 Orange Blossom & Caramel LANCERES OKTOBER 2023 

RRP DKK    50 ml: 669    10 ml: 259 

OLFACTIVE FACET 502

DUFTNOTER

HVORDAN FUNGERER LAYERING?

VIL DU VIDE MERE OM N.C.P ?

FOR YDERLIGERE INFORMATION

OM N.C.P.

N.C.P. blev grundlagt i Sverige af venner og forener deres passion for at gøre en forskel, det unikke ved hver enkelt person og et stort behov for at tænke uden for boksen. 

N.C.P. er et omhyggeligt udarbejdet koncept baseret på moderne forbrugerefterspørgsel i en stigende bevægelse af nem og intuitiv personalisering / selvbranding. Vores stærkeste overbevisning er, at folk ikke ønsker at blive kategoriseret efter alder, køn eller etnicitet – de ønsker at blive set som individer.

Derfor tror vi, at folk bevæger sig mod at finde en signaturduft, men lægger den i lag, justerer den, kombinerer den med nye noter og udtryk baseret på, hvad der passer lige i det øjeblik, efter lejlighed eller stemning fra en 'garderobe' af dufte, som de har klar. Folk leder efter en 'det er mig i dag' eller 'det er mig lige nu' duft.

INTERSESSERET I VORES NYESTE LANCERINGER?

TILMELD DIG VORES PRESSELISTE OG MODTAG VORES NYHEDSBREV